J'avais des G1 autour de 300 et quelques, je n'avais pas imprimé le document complet.
Mais voici le mail initial :
Thank you for purchasing tickets on Ticketmaster.
Your order number for this purchase is 12-41337/UK2. Show complete order detail.
Tickets will be dispatched as soon as possible, but may not be received until 7-10 days before the event. Please do not contact us unless you have not received your tickets within 7 days of the event.
You purchased 3 tickets to:
_____________________________________________________________________________________________
Heineken Cup Semi Final - Clermont Auvergne v Munster
STADE DE LA MOSSON, France,
Sat 27 Apr 2013, 18:00
Order for: Adam Souquieres
Seat location: section STAND
Total Charge: €257.62
Et maintenant j'ai le meme numéro de commande mais avec seulement deux tickets à 50€....
J'ai maintenant des places :Row
G16Seats
386 - 387
J'avais des G1 autour de 300 et quelques, je n'avais pas imprimé le document complet.
Mais voici le mail initial :
Thank you for purchasing tickets on Ticketmaster.
Your order number for this purchase is 12-41337/UK2. Show complete order detail.
Tickets will be dispatched as soon as possible, but may not be received until 7-10 days before the event. Please do not contact us unless you have not received your tickets within 7 days of the event.
You purchased 3 tickets to:
_____________________________________________________________________________________________
Heineken Cup Semi Final - Clermont Auvergne v Munster
STADE DE LA MOSSON, France,
Sat 27 Apr 2013, 18:00
Order for: Adam Souquieres
Seat location: section STAND
Total Charge: €257.62
Et maintenant j'ai le meme numéro de commande mais avec seulement deux tickets à 50€....
J'ai maintenant des places :Row
G16Seats
386 - 387
faut que t’appelles déja vu que le débit ne correspond pas à la commande qu'ils te marquent maintenant
j'espère qu'ils se sont trompés dans ton compte, et que t'as bien tes 3 places